شکست پروژه دیجیتال تسکو

شکست پروژه دیجیتال تسکو

شکست پروژه دیجیتال تسکو

شکست پروژه دیجیتال تسکو : در سال 2014 ، تسکو برنامه های بزرگی برای Clubcard دیجیتال به منظور ایجاد وفاداری مشتری با پیشنهاد مناسب راه اندازی نمود. این برنامه 3 سال اجرا شد و هنوز هیچ پیشرفت قابل توجهی نداشته است.

پروژه Digital Clubcard تسکو

شکست پروژه دیجیتال تسکو

شکست پروژه دیجیتال تسکو

این پروژه شامل برنامه کاربردی (app) Digital Clubcard برای مشتریان تسکو بود. این برنامه به مشتریان تسکو اجازه می داد از برخی خدمات به صورت ساده تر استفاده نمایند. به عنوان مثال کوپن ها ، امتیازات و تبدیل کوپن ها به پول از جمله امکانات این برنامه بود. این برنامه همچنین در فرآیند پرداخت مشتریان نیز امکاناتی در نظر گرفته بود.

آخرین ویژگی های این برنامه

در آخرین به روز رسانی ، ناامید کننده ، این برنامه پرداخت بدون تماس ایجاد شد. تکنیک بسیار خوبی که به پرداخت سرعت می بخشید و دارای نوآوری خاصی نبود. و باعث شد که تسکو تمرکز خود را پس از سه سال بر روی برنامه های دیگری قرار دهد.

مقاله بازاریابی   توقف کمپین های بازاریابی در نتیجه شیوع بیماری کوید 19

گزارشی از نارضایتی خریداران

طبق گزارشی ، برنامه های سنتی مبتنی بر وفاداری مانند Clubcard تسکو همچنان کار می کنند. در بررسی اخیر از یک هزار خریدار متوجه شده اند که 59% تمایل به گذراندن زمان بیشتر با یک برند در مکان آن برند را دارند. در همین حال، 37% از خریداران معتقدند که این برنامه نسبت به برنامه برندهای Aldi و Lidl از انعطاف کمتری برخوردار است. لذا از دید خریداران این برنامه ، app کاربردی مناسبی نمی باشد.

منبع : Marketing Week

ترجمه : تیم پژوهشMarketing Iran Talent

0/5 (0 نظر)
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *