برند ساب وی

ساب وی

برند شناسی برند ساب وی

برند ساب وی در حال حاضر بیش از سی و دو هزار رستوران در بیش از نود کشور و فروش بیش از 90 میلیارد دلار دارد. ساب وی همیشه در مجله های کارآفرینی به عنوان برترین در لیست فرانچیز ها بوده است . با شروع در سال 1965 ، شانزدهمین شعبه را در سال 1974 ، زمانی که تصمیم به تغییر به نوع فرانچیز را گرفت ، توسعه داد.

در طول دهه 1980 و 1990 ساب وی یک مغازه ساندویچ دریایی با ارئه ارز شخوب با مواد تازه ، نان پخته ، پخت ساندویچ به روشی که شما می خواهید. و تأکید آشکار بر نظافت و ایمنی مواد غذایی بود. به عنوان رهبر در زیر طبقه ، ساب وی پیشنهاد ارزشی داشت که در مورد دلچسبی و تازگی ساندویچ ها بود. آن ساندویچ BMT بود که به معنای ” بزرگ ترین ، گوشتی ترین ، خوشمزه ترین ” و شامل کالباس ، پپرونی و ژامبون بود.

مقاله بازاریابی   منچستر یونایتد

 

مقالات بازاریابی
پاورپوینت استراتژی بازاریابی شرکت اپل

 

در سال 1999 همه چیز تغییر کرد. اول ، روندی در طول دهه 1990 ، نسبت به خوراک سالم و نقش چربی ، به ویژه چربی اشباع شده و چربی ترانس وجود داشت که آشکار هم بود. دوم ، در 1999 مقاله ای در مورد بهداشت مردان درباره دانشجویی به نام جارد فوگل چاپ شد که از طریق پیاده روی و خوردن یک غذای رژیمی ساب وی متشکل از دو ساندویچ ساب وی در هر روز ، یک بوقلمون شش اینچی برای نهار و یک غذای گیاهی برای شام ، 245 پوند کاهش وزن داد.

سوم ، ساب وی ، توانایی نهفته ای برای ارائه وعده های غذایی سالم در مقایسه با پیتزا ، همبرگر و مرغ سرخ شده داشت. چیزی ساب وی را تحریک کرد و این سه واقعیت در کنار هم بودند. نتیجه ایجاد یک زیر طبقه جدید یعنی وعده های مواد غذایی سالم و آماده بود. زیر طبقه جدید بخشی از بازار ساندویچ دریایی و بخش کوچکی از تمام محصولات آماده بود ، اما آن جوهره و حرکت داشت.

مقاله بازاریابی   ایکیا - IKEA

 

مقالات بازاریابی
پاورپوینت هویت برند

 

گام نسبتاً آسان ابتدایی ، بهره برداری از منوی موجود ساب وی بود. ساب وی در سال 1997 یک لوگو برای منوی خود توسعه داد. ” 7 پایین تر از 6″ ؛ یعنی 7 ساندویچ کمتر از 6 گرم چربی دارند. این سالم ترین غذای آماده برند شد. البته بسیاری از مشتریان سفارش ساندویچ های برتری می دادند ، اما انتخاب های سالم بسیار قابل مشاهده بودند. ساب وی ادعای ” سالم ترین ” را با اطلاعات تغذیه ای بر روی نشان های روی آن ، نشان داد.

در طول زمان ساب وی مواد و ظاهر منوهای سالمترش را پشتیبانی و ارتقا داد. آن ها در سال 2003 ، یک بسته کودک با جعبه آب میوه ، رول میوه و یک اسباب بازی اضافه کردند. در سال بعد ساب وی یک خط از محصولات با کربو هیدرات کنترل شده با کمتر از 5 گرم کربوهیدرات خالص معرفی کرد و یک برنامه آموزشی مدرسه ای با شعار ، ” یک بدن ؟ یک زندگی ؟ تازه بخورید ! متعادل باشید! ” با هدف مورد خطاب قرار دادن دانش آموزان ابتدایی و با حمایت وب سایتشان ایجاد کرد.

مقاله بازاریابی   برند موجی

سال 2007 

در سال 2007 ، فرش فیت را برای وعده های غذایی کودکان ، با قابلیت انتخاب های سالم برای آن ها مانند تکه های سیب ، کشمش ، شیر کم چرب ، بطری آب و ماست راه اندازی کرد. وعده های غذایی مناسب را برای رویکرد انجمن قلب آمریکا به سبک زندگی سالم توسعه داد. برای حمایت از فرش فیت ، 150 نماینده برند ساب وی دوچرخه و هزاران کارت نقدی ساب وی به مصرف کنندگان و تماشاگران خود برای ” اقدامات تصادفی تناسب اندام ” مانند بالا رفتن از پله ها یا پیاده روی قدرتی اعطا کردند. در همان سال ساب وی تمام چربی های زیادی را حذف کرد و گندم با فیبر بالاتر و نان جو عسلی به محصولاتش افزود.

ساب وی

جارد فوگل ، داستان ساب وی و سمبل آرزوهای بزرگ او ، کلیدی برای ایجاد زیر طبقه مواد غذایی آماده سالم بود. او محور تبلیغات و سخن پراکنی شد ، دویست روز در سال را برای نمایندگی ساب وی فعالیت می کرد. وی بسیار بیشتر از یک داستان انجام داده است.

مقاله بازاریابی   هاینز

او در برنامه هایی برای پیشبرد کمک به بچه ها در انتخاب های سالم تر ، تغذیه و انرزی را برایشان به ارمغان می آورد. وی در میان برنامه هایی بچه ها کارت های اطلاعاتی سلامت کودکان و تور دوستان مدرسه ، تأکید بر اهمیت خوراک و ورزش سالم داشتند. در مجموع ، فرش فیت شامل تیم های موزیک ، تبلیغات در اتوبوس ، تلویزیون و رسانه های چاپی نیز بود.

کلیت این برنامه جواب داد. ساب وی جایگزین مواد غذایی آماده سالم شد. در سال 2009 ، بررسی زاگات برند ساب وی را به عنوان شماره یک در ارائه ” گزینه های سالم ” رتبه بندی کرد. سه پیشران اصلی در پشت آن وجود داشت ؛ برند در پشت ” 7 پایین تر از 6″ ، نماد داستان جارد توسط یک فرد واقعی حمایت می شد ؛ و چشم اندازی که باعث جریانی مستمر از برنامه هایی که پشتیبان خوراک سالم بودند ، شد. منوی تنها به همراه تبلیغات ، ممکن نبود به موفقیت بینجامد.

مقاله بازاریابی   زیمنس

ساب وی

یک داستان جانبی وجود دارد. در مورد اینکه چگونه ساب وی مجبور بود ، تا هنگامی که در حال ارائه زیر طبقه جدید بود ، مرتبط بماند. ساب وی از تمایل در حال رشد رقیب ، کوزین که زیر طبقه خود را با نام ساندویچ دریایی سرخ شده ایجاد کرده بود. و برند دوم هم شده بود ، آگاه شد. ماجرا در سال 1981 آغاز شد . تا سال 2000 ، آن ها یک هزار فروشگاه داشتند. و تا سال 2003 ، تعداد فروشگاه ها دو برابر شده بود.

در پاسخ ، ساب وی در سال 2005 ، کوره هایی را در تمام واحد های خود نصب کرد و به مشتریان خود انتخاب روش سرخ شده ساندویچ ها را پیشنهاد داد. ساب وی این ویژگی اضافی را ترویج نکرد ، قصد آنها پیوستن به زیر طبقه سرخ شده نبود بلکه ان ها برای حذف یک دلیل که انتخاب نشوند و همچنین حفظ ارتباط خود با کسانی که جذب ساندویچ سرخ شده بودند ، این کار را کرد.

مقاله بازاریابی   زیپ کار

5/5 (1 نظر)
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *