برند زیپ کار

زیپ کار

برندشناسی برند زیپ کار

برند زیپ کار در سال 2000 در بوستون براساس یک مفهوم کاملاً جدید آغاز به کار کرد . اینکه مردم می توانند به جای مالک بودن اتومبیل آن ها را به اشتراک بگذارند. بیشتر خودروها در محیط شهری تنها برای چند ساعت در هفته مورد استفاده قرار می گیرند.

چرا مردم باید برای داشتن و نگهداری از اتومبیل زمانی که آن ها استفاده نمی شوند . پول بپردازند؟ آن ها می توانند به جای آن به یک باشگاه بپیوندند و زیپستر شوند . این کار به ان ها اجازه می دهد به اتومبیل های مستقر در محل هایی در سراسر شهر دسترسی داشته باشند.

نحوه کار برند

کاربران به سادگی می توانند اتومبیل ها را به صورت آنلاین یا از طریق تلفن و در هر زمان از شبانه روز ، دقیقه ها یا روزها یا ماه ها قبل از اینکه به آن ها نیاز داشته باشند ، رزرو کنند. هنگامی که آن ها می خواهند سوار خودرو شوند ، میکرو چیپی در کارت عضویت آن ها سیگنالی برای باز کردن درب اتومبیل می فرستد. سپس آن ها می توانند اتومبیل را ربای ساعت ها یا روزها رانندگی کنند. همه این ها می تواند توسط نرم افزار آیفون زیپ کار تسهیل شود.

پارکینگ ، سوخت و بیمه کامل ، بخشی از معامله هستند. مشتریان برای استفاده از اتومبیل هزینه را به صورت ساعتی یا روزانه پرداخت می کنند.

اعضای زیپ کار می توانند نیاز به داشتن و نگهداری یک اتومبیل یا حداقل ماشین دوم را حذف کنند. که به صرفه جویی مقدار زیادی پول منجر خواهد شد. تخمین زده می شود که به ازاء هر زیپ کار پانزده تا بیست وسیله نقلیه شخصی حذف شود. به علاوه ، مشتریان می توانند به شرایط و وظایف خود انواع اتومبیل ها را برانند.

مقاله بازاریابی   20 برند برتر داروی بدون نسخه - برندهای داروی بدون نسخه OTC

اما بیشتر از این ها وجود دارد. اعضاء می توانند بر شیوه زندگی شهری و محیط زیست به راه های مختلفی تأثیر مثبتی داشته باشند. همچنین به دلایلی ان ها تمایل دارند تا کمتر رانندگی کنند. پس از پیوستن به زیپ کار ، 90 درصد از اعضاء رانندگی خود را به طور متوسط تا بیش از پنج هزار مایل کاهش می دادند.

شاید به همین دلیل مهم است که وسایل نقلیه قدیمی تر در جاده با اتومبیل های جدیدی که آلودگی کمتری دارند ، جایگزین می شوند و مردم تمایل به رانندگی اتومبیل های کوچک تر دارند.

چشم انداز برند زیپکار

چشم انداز زیپ کار توسط اسکات گریفیث بیان شده است. کسی که مدت کوتاهی پس از اینکه شرکت آغاز به کار کرد و منابع مالی نیاز داشت . مدیر عامل شرکت شد. زیپ کار یک برند جهانی سبک زندگی است. زیپ کار به جای اینکه در مورد اجاره اتومبیل باشد . در مورد زندگی شهری و آزادی از داشتن و نگهداری یک ماشین و در عین حال هنوز دسترسی داشتن به یک اتومبیل است.

مقاله بازاریابی   آمازون

با این نگرش راهی برای کنار آمدن با زندگی شهری به روشی سرگرم کننده ، خوش بینانه و حساس به محیط زیست فراهم می کند. زیپ کار اشتیاق دارد تا یک برند شیوه زندگی باشد. برنامه داشتن ماشین کمتر زیپ کار ، یک فعالیت ترفیعی مبتنی بر برند است که مردم را تشویق به رها کردن ماشین هایشان می کند و متناسب با سبک زندگی است. برای ترویج یک برند شریک در هر شهر به مشتریان یک دوچرخه هدیه می دهد.

رهبر جهانی خدمات

زیپ کار رهبر جهانی خدمات به اشتراک گذاری خودرو در سال 2010 ، با بیش از 350،000 عضو بود. و 65000 خودرو در مناطق شهری و در محیط های دانشگاهی در سراسر بیست و هشت ایالت آمریکای شمالی و همچنین در لندن بود.

زیپ کار با ارائه بیش از سی مدل خودرو ، از جمله خودروهای برقی ، در روند تغییر صنعت خودرو نقش دارد. توانایی آن برای تبدیل شدن به رهبر بازار تا حدودی به دلیل استراتژی خرید عملیات های کوچک تر برای ایجاد حضور محلی یا منطقه ای است. در یک ارزیابی ، ارزش بازار شرکت در سال 2009 از 150 به 250 میلیون دلار با قابلیت در حال رشد ارزش آن به 3،3 میلیارد دلار در سال 2016 تخمین زده شده است.

مقاله بازاریابی   تسکو

رقابت برند زیپکار با رقبا

پاسخ شرکت های کرایه ماشین ، ارائه مقررات اجاره منعطف تر ، از جمله اجاره به صورت ساعتی به جای روزانه و ورود به عنوان رقیب مستقیم در بخش های کوچک بازارهایی مانند محیط های دانشگاهی و شرکتی است. اما زیپ کار یک فرآیند تکنولوژی ، یک زیر ساخت و شیوه زندگی شخصیتی که موانع قابل توجهی را در مقابل دیگران به وجود آورده ، ایجاد کرده است. آن ها یک برند معتبر در به اشتراک گذاری خودرو هستند.

5/5 (2 نظر)
1 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *