بازاریابی و فروش اصول حرفه ای

هدف از اصول اخلاقی و حرفه ای کسب و کار – Code of Business Principles & Ethics – ایجاد و حفظ بالاترین استانداردهای اخلاقی و حرفه ای است که توسط کلیه اعضاء خانواده ی Marketing Iran Talent در نظر گرفته می شود و به تمامی آنها در هر مرحله ای از کسب و کار احترام گذاشته می شود.

معتقدیم باور و حرکت در راستای این اصول در کسب موفقیت بلند مدت و ایجاد تصویر ذهنی ارزش گرا از Marketing Iran Talent بسیار اثر گذار بوده و به ایجاد یک مجموعه ی دانش گرا – تخصص گرا کمک خواهد نمود.

ما آغاز هر فرآیند کاری در Marketing Iran Talent را با در نظر گرفتن این اصول و توجه وافر به آن شروع کرده و به پایان می رسانیم.

خانواده ی Marketing Iran Talent :

در این مجموعه به جای واژگان سازمان، شرکت، مؤسسه، مشتری، کاربر، عضو و … واژه ی “خانواده” استفاده می شود. این واژه ضامن موفقیت ما در تمامی مراحل بوده و احترام به اعضای خانواده در اولویت کاری Marketing Iran Talent است. تمامی کسانی که به نحوی با ما در ارتباط هستند، عضوی از این خانواده محسوب می شوند.

تفکر حرفه ای :

ما همه ی کسب و کارهایی که در این حوزه فعالیت دارند را به عنوان یک همکار – نه یک رقیب – در نظر گرفته و هدفمان را بر رسیدن به هدف غایی این خانواده متمرکز نموده ایم. در تفکر حرفه ای Marketing Iran Talent نوآوری و خلاقیت در کسب و کار به جای تقلید سرلوحه قرار گرفته است.

فرهنگ دانش گرایی – تخصص گرایی :

ایجاد فرهنگ مبتنی بر دانش و تخصص به ما اجازه ی رشد و گسترش در راستای چشم انداز و مأموریت خانواده را می دهد.

تعهد بلند مدت :

ما متعهد هستیم که از ابتدای پیوستن هر یک از اعضاء به خانواده ی Marketing Iran Talent در راستای رفع نیاز و ایجاد ارزش بلند مدت به منظور رابطه ای ماندگار حرکت نماییم.

گسترش دانش و تخصص :

نقشه راه ما در راستای گسترش دانش و تخصص بوده و هدفمان هم راستا نمودن دانش و تخصص بازاریابی و فروش با نیازها و خواسته های اعضای این خانواده می باشد.

مقاله بازاریابی   انقلابی در صنعت ساختمان درشیراز | سیوان لند
5/5 (1 نظر)