موتور جستجو برای بازاریابی محتوا

3 موتور جستجو بسیار مهم برای استفاده در بازاریابی محتوا

3 موتور جستجو بسیار مهم برای استفاده در بازاریابی محتوا

بازاریابی محتوا و اهمیت آن در کسب و کارها

بازاریابی محتوا، شیوه ای نوین و سبک جدیدی از بازاریابی است که اخیراً مورد توجه بسیاری از برندها و کسب و کارها به ویژه استارت آپ ها می باشد. اگر شما هم جزو افرادی هستید که قصد دارید در زمینه بازاریابی محتوا فعالیت کنید و سطح محتواهای خود را ارتقاء دهید، نیاز دارید که دانش خود را در مورد موتورهای جستجو و بهینه سازی برای آن ها افزایش دهید. ریچارد لینتگن (Richard Lindteigen)، نویسنده اخبار کسب و کار، در مورد فرآیند سئو به عنوان بهترین راهکار برای بازاریابان محتوا بحث می کند.

مقاله بازاریابی   گوگل آنالیتیکس 4 : Google Analytics 4 جایگزین Universal Analytics می شود.

هنگامی که در مورد بهینه سازی برای موتورهای جستجو صحبت می کنیم، اغلب افراد تصور می کنند منظور این جمله، موتور جستجوگر گوگل است. علاوه بر این، چنانچه افکار خود را پیرامون بازاریابی محتوا متمرکز کنیم، در این حالت سه موتور جستجوگر بسیار مهم مطرح می باشند.

به طور کلی، محتوا انواع مختلفی دارد؛ بازاریابان محتوا به خوبی می دانند که یک محتوای خوب و ایده آل، محتوایی است که به یکی از اشکال متن، صوت، ویدیو، تصویر و مواردی از این قبیل با بهترین کیفیت تولید شده باشد. بنابراین نیاز است که تمام این قالب های محتوایی برای چند موتور جستجوگر، بهینه سازی شوند.

سه موتور جستجوگر بسیار مهم برای بازاریابی محتوا شامل کدام موارد هستند؟

 

مقاله بازاریابی پیشنهادی

 

معرفی پلت فرم بازاریابی گوگل

 

بهینه سازی بازاریابی محتوا

موتور جستجو برای بازاریابی محتوا

موتور جستجو برای بازاریابی محتوا

استراتژی های پیشرفته برای بهینه سازی در گوگل؛ بازاریابی محتوا را بهینه سازی کنید

مقاله بازاریابی   روندهای بازاریابی در سال 2018

 

تقریباً همه ما از اهمیت حیاتی سئو و بازاریابی محتوا در گوگل آگاه هستیم. هر پست یا نوشته ای در وبلاگ ها یا وب سایت ها می توانند به طور کامل برای موتورهای جستجوگر، بهینه سازی شوند و در کوتاه ترین زمان، بیشترین ترافیک را دریافت کرده و رنک (Rank) آن ها افزایش پیدا کند. دسترسی به این ویژگی ها در موتور گوگل، سریع تر و راحت تر است.

موتور جستجوگر گوگل برای بازاریابی محتوا از چند بخش تشکیل شده است. به این ترتیب به راحتی می توانید تصاویر و حتی ویدیوهای خود را که بر روی فضای وب سایتتان منتشر نموده اید برای گوگل، بهینه سازی کنید. همچنین اگر یک ویدیو را در سایت یوتیوب منتشر کرده اید می توانید آن را به گوگل نیز معرفی کنید. این کار را برای تصاویر وب سایت یا وبلاگ خود نیز می توانید انجام دهید.

قدرت نفوذ تصاویر در بازاریابی

موتور جستجو برای بازاریابی محتوا

موتور جستجو برای بازاریابی محتوا

چگونه نفوذ تصاویر و ویدیوهای خود را در جستجوی گوگل قوی تر سازید؟

مقاله بازاریابی   استفاده از تلفن همراه در فروشگاه ها

 

مهم ترین عامل برای بهینه سازی تصاویر و ویدیوها (دو قالب متفاوت از بازاریابی محتوایی)، توجه به کلمات کلیدی است. انتخاب کلمات کلیدی مناسب و ورود آن ها در قسمت تصاویر و ویدیوهای شما می تواند بازدید و رتبه آن ها را در جستجوی ویدیو یا تصویر افزایش دهد.

نکتهبازاریابی

اگر قصد دارید تصاویر یا ویدیوهایی را که برای وب سایت یا وبلاگتان تولید کرده اید برای موتورهای جستجو بهینه سازی کرده و ترافیک بیشتری به دست آورید باید در انتخاب کلمات کلیدی دقت بیشتری داشته باشید. بهتر است در این مورد، کلماتی را که اکثر افراد آن ها را در گوگل جستجو می کنند بررسی کنید.

نکتهبازاریابی

اگر در نظر دارید با استفاده از موتور جستجو برای بازاریابی محتوا رتبه بازدید و ترافیک بیشتری برای تصاویر خود به دست آورید، نام برند و کلمات کلیدی مناسب را به عنوان نام فایل تصویر انتخاب کنید. افزودن این اطلاعات به فایل، به اشتراک گذاری آن ها در فضای اینترنت کمک خواهد کرد. تصاویر و ویدیوها هر دو در نتایج جستجوی گوگل ظاهر می شوند.

مقاله بازاریابی   تأثیر داده ها و تکنولوژی بر بازاریابی در 2017

 

مقاله بازاریابی پیشنهادی

 

آناتومی بازاریابی محتوا
موتور جستجو برای بازاریابی محتوا

موتور جستجو برای بازاریابی محتوا

چرا یوتیوب و Pinterest به عنوان موتورهای جستجوگر شناخته می شوند؟

آیا یوتیوب و Pinterest، کانال های اجتماعی نیستند؟ پس چرا ما آن ها را به عنوان موتورهای جستجوگر معرفی کرده ایم؟

یوتیوب و Pinterest ، دو شبکه اجتماعی بسیار قوی هستند که ترافیک بسیار بالایی دارند و روزانه تعداد زیادی بازدید به این سایت ها هدایت می شود. بنابراین شانس بیشتری خواهیم داشت اگر ویدیوها و تصاویر را در این دو سایت منتشر کنیم تا مورد بازدید سایر افراد حاضر در سایت قرار گیرند.

موتور جستجو برای بازاریابی محتوا

موتور جستجو برای بازاریابی محتوا

سایت یوتیوب، بیلیون ها بازدید کننده در روز دارد و سومین سایت پرطرفدار جهان است. بسیاری از فعالان حوزه اخبار بازاریابی، اخبار اقتصادی، اخبار کسب و کار و سایر حوزه های خبری، از سایت های یوتیوب و Pinterest به عنوان یک ابزار قوی برای حضور در فضای اینترنت استفاده می کنند. شما هم می توانید از این دو ابزار به عنوان راهکاری برای موفقیت در بازاریابی محتوا استفاده کنید.

مقاله بازاریابی   اهمیت ویدئو مارکتینگ : دلایل استفاده از ویدئو مارکتینگ

جالب است بدانید افرادی که از سایت های یوتیوب و Pinterest استفاده می کنند همواره به دنبال یافتن تصاویر، ویدیوها و اطلاعات جدیدتر هستند. بنابراین می توانید به بهترین شکل، سایت یا وبلاگ خود را در این فضا معرفی کنید.

 

مقاله بازاریابی پیشنهادی

 

قالب آماده برنامه بازاریابی

 

یوتیوب و Pinterest با موتور گوگل تفاوت دارند

موتور جستجو برای بازاریابی محتوا

موتور جستجو برای بازاریابی محتوا

شیوه جستجوی اطلاعات در موتور گوگل با جستجو در یوتیوب و Pinterest تفاوت دارد. زمان کافی را برای استخراج کلمات کلیدی مرتبط با سایت یا وبلاگ خود اختصاص دهید تا بتوانید در سایت های فوق و موتورهای جستجوگر، بالاترین رتبه را کسب کنید. اگر در مورد بهینه سازی برای موتورهای جستجوگر فکر می کنید باید مسأله سئو را مورد توجه قرار دهید. بازاریابی محتوایی و تولید محتواهای قوی تری باید جزو برنامه های آینده کسب و کار شما باشند. در هر حوزه ای که فعالیت دارید باید برای اینکه بازدیدکنندگان بیشتری را به فضای آنلاین کسب و کار خود هدایت کنید، اصول سئو و تولید محتوا را به خوبی اجرا نمایید.

مقاله بازاریابی   اهمیت داده های مبتنی بر موقعیت مکانی موبایل در سال 2016

منبع : Marketing Land

 

مقاله بازاریابی پیشنهادی

 

جرایم سایبری : با انواع مختلف جرایم سایبری آشنا شوید

 

5/5 (1 نظر)
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *