فروش بیشتر

چگونه فروش بیشتری ایجاد کنیم

چگونه فروش بیشتر و  بیشتری ایجاد کنیم

ایجاد فروش بیشتر در سال‌های اخیر بسیار تغییر کرده است. برای خریداران  B2B ، 70 درصد فرایند تصمیم‌گیری معمولاً بدون صحبت با نماینده فروش انجام می‌گیرد. که برای نمایندگان فروش ، به معنی استفاده از آرایه متنوعی از فناوری‌ها برای ایجاد فروش اساسی است.

تغییرات بسیاری در ایجاد فروش بیشتر در سال‌های اخیر صورت گرفته است، اما یک چیز ثابت باقی مانده است : ایجاد فروش بیشتر برای موفقیت یک حرفه‌ای فروش ضروری است. هر چه فروش بیشتر و  بیشتری را بتوانیم توسعه دهیم، شانس بهتری را برای برآورده سازی اهداف فروش خواهیم داشت. با بازار امروز، فروشندگان باید در توسعه استراتژی نحوه ایجاد فروش بیشتر بسیار خلاق و خیال‌پرداز باشند.

 

آموزش بازاریابی
آموزش مدیریت فروش : پکیج آموزش ویدئویی ، فایل اکسل دوره مدیریت فروش

 

اینکه چگونه فروش بیشتری ایجاد کنیم را با هشت نکته در ارتباط با این موضوع ادامه می دهیم.

فهرست مطالب

8 نکته در افزایش فروش بیشتر

فروش بیشتر

فروش بیشتر

  1. استفاده از لینکدین و دیگر بسترهای شبکه اجتماعی برای شناسایی فروش بیشتر

فروش در شبکه‌های اجتماعی به یکی از مؤثرترین روش‌های ایجاد فروش بیشتر  B2B تبدیل شده است. لینکدین بسیار مهم است. بسیاری از حرفه‌ای‌های کسب‌وکار در لینکدین هستند و به صورت مداوم به آن وارد می‌شوند. 40% کاربران لینکدین به صورت روزانه بستر را بررسی می‌کنند. برای مدیران اجرایی این رقم به 76% افزایش یافته است.

زیبایی لینکدین برای حرفه‌ای‌های فروش آن است که می‌توان بر اساس صنف، عنوان شغلی، محل جغرافیایی و دیگر عوامل تقسیم‌بندی را انجام داد. پس می‌توانید نوعی از فروش بیشتر را شناسایی کنید که مطلوب شما است. اگرچه افزایش تماس مشترک برای ارتباط با مردم در لینکدین سودمند است، اما ضرورتی به داشتن ارتباط درجه اول یا دوم نیست.

عملکرد جستجو لینکدین روشی عالی برای ایجاد فروش بیشتر است. باید به گروه‌های مرتبط برای یافتن فروش بیشتر ملحق شوید.

مقاله بازاریابی   انواع ضمانت نامه

فقط بودن در بستر مهم نیست. برای حداکثر سازی شانس جذب و مشارکت فروش بیشتر در لینکدین ، باید به دقت از حضور خود استفاده کنید. داشتن حساب در لینکدین و URL لینکدین شخصی‌سازی شده سودمند است. سپس، باید پروفایل خود را توسعه دهید تا خود را به عنوان متخصص در کارهای مرتبط با مشتریان احتمالی قرار دهید.

 

مقالات پیشنهادی
استفاده از لینکدین در استراتژی بازاریابی محتوای B2B

 

چرا باید از لینکدین استفاده کنیم ؟

فروش بیشتر

فروش بیشتر

  • 93 % بازاریابان B2B ، لینکدین را به عنوان موثرترین سایت افزایش فروش در نظر گرفته اند.
  • 64% وب سایت های شرکتی از لینکدین به عنوان یک کانال رسانه اجتماعی استفاده می کنند .
  • 80% از اعضای لینکدین می خواهند برای ارتقاء روابطشان در تصمیم گیری خرید شرکتی از این شبکه اجتماعی استفاده کنند.
  • 50% از اعضای لینکدین گزارش داده اند که احتمال بیشتری وجود دارد که از شرکتی که در لینکدین حضور دارد ، خرید کنند.
  • لینکدین فروش بیشتری را نسبت به فیس بوک ، توئیتر و بلاگین برای کسب و کارهای B2B به همراه دارد.
  • 51% از کمپانی ها مشتریان خود را از طریق لینکدین بدست می آورند.
  1. محتوای خود را بسازید

ایجاد فروش بیشتر

ایجاد فروش بیشتر

66 درصد از خریداران بر این باورند که برای برندها بسیار مهم است که محتوایی را ارائه کنند که به طور مستقیم به نیازهای آن‌ها پاسخ دهد. به وضوح، گروه بازاریابی در شرکت شما محتوا تولید خواهد کرد. اما برای استفاده از برند خود به عنوان حرفه‌ای فروش و آوردن فروش بیشتر، تولید محتوای خود سودمند است. اگر بتوانید فروش بیشتر را با محتوای خود درگیر کنید، در این صورت شخصاً از شما خرید خواهند کرد. حرفه‌ای‌های فروش اغلب توانایی ایجاد محتوای عالی را دارند، چون بسیار با خریداران ارتباط دارند.

مقاله بازاریابی   نکات بازاریابی و فروش در صنعت تجهیزات پزشکی

برای ایجاد نوعی محتوا که فروش بیشتر را تشویق کند، تجربه‌های فروش خود را ترسیم کنید. بیشترین چیزی که خریداران شما می‌خواهند بدانند چیست؟ چگونه می‌خواهند اطلاعات را استفاده کنند؟ از دانش و قدرت خود برای تولید محتوایی استفاده کنید که به عنوان یک فروشنده مختص شما است.

 

مقالات پیشنهادی
81 نکته فروش که هر فروشنده موفق باید بداند

 

  1. تجربه فناوری‌های ویدیویی

ایجاد فروش بیشتر

ایجاد فروش بیشتر

ویدیوها به یکی از کانال‌های اساسی برای مشارکت تبدیل شده است. به طور متوسط کاربران 88% زمان بیشتری را برای ویدیوها صرف می‌کنند. ابزاری که برای نگهداری مشتریان نیز عالی است. معمولاً، مردم 95% آنچه را که از ویدیو یاد می‌گیرند حفظ می‌کنند و فقط 10% آنچه از متون خوانده می‌شود را حفظ می‌کنند.

برای فروشندگان، ویدیو می‌تواند یک ابزار مؤثر باشد، چون باعث می‌شود به صورت مستقیم با تعداد فروش بیشتر بسیاری ارتباط برقرار کنید. به آن‌ها کمک می‌کند تا با صدا و چهره شما آشنا شوند. نیازی به تولید فایل ویدیویی آنچنانی نیست، صحبت کردن با وب‌کم درباره مسائل مرتبط با فروش بیشتر خود می‌تواند به شدت تأثیرگذار باشد. به استفاده از لایو استریم یا ویدئوکنفرانس توجه کنید که برای بسیاری از خریداران احساس رویدادی خاص را دارد.

  1. توسعه کمپین‌های بازاریابی ایمیلی شخصی‌سازی شده برای ایجاد فروش بیشتر

فروش بیشتر

فروش بیشتر

حتی در عصر شبکه‌های اجتماعی نیز، ایمیل‌ها یکی از مؤثرترین کانال‌ها برای ایجاد فروش بیشتر است. احتمالاً از بازاریابی ایمیلی برای ایجاد فروش بیشتر استفاده کرده‌اید. برای افزایش نرخ موفقیت، ایمیل‌ها را بهینه و شخصی‌سازی کنید. به جای استفاده از فقط یک یا دو کمپین ایمیل، کمپین‌های ایمیلی مختلفی برای بخش‌های مختلف بازار ایجاد کنید.

مقاله بازاریابی   تصميمات اساسى در تبليغات پيشبرد فروش

هنگام ارسال ایمیل، قالب خود را تغییر دهید تا برای فروش بیشتر هدف منحصربفرد باشد. از ابزارهای بهینه‌سازی برای اندازه‌گیری موفقیت ایمیل‌های مختلف و خطوط موضوعی استفاده کنید.

 

مقالات پیشنهادی
راهنمای مقدماتی جامع بازاریابی دیجیتال

 

  1. همکاری با تأثیرگذاران صنف خود

همکاری با تأثیرگذاران مناسب بهترین راه برای جلب فروش بیشتر بالقوه است. برای مشخص کردن گزینه‌های مناسب، در مورد این که فروش بیشتر شما چه کسی هستند و چه محتوایی مصرف می‌کنید فکر کنید. از مشتریان فعلی بپرسید که به چه کسی اعتماد دارند تا بینش صنفی کسب کنید. زمانی که تأثیرگذاران را مشخص کردید، برای همکاری به آن‌ها نزدیک شوید. وبلاگ نویسی مهمان، حضور در پادکاست، و روش‌های دیگر راه‌های خوبی برای همکاری هستند.

افراد بسیاری به افراد تأثیرگذار نزدیک می‌شوند، بنابراین بهتر است به صورت مناسب به آن‌ها نزدیک شوید. به جای خواستن انجام کاری برای شما، نشان دهید که چه چیزی می‌توانید برای آن‌ها فراهم کنید. یعنی، «من می‌توانم وبلاگ مهمان برای موضوع X را بنویسم که به مخاطبان شما با Y کمک خواهد کرد.» این برای ایجاد پایه همکاری واقعی به جای درخواست انجام کاری کمک خواهد کرد.

  1. شرکت در رویدادهای شبکه فردی

رویدادهای شبکه فردی نیز یکی از بهترین راه‌ها برای ارتباط با فروش بیشتر است. رویدادهایی را انتخاب کنید که فروش بیشتر مطلوب شما حضور دارند. کارت ویزیت داشته باشید، اما وقتی در رویدادی هستید، حداکثر  تلاش خود را برای ارتباط دوستانه و کمک‌کننده بکنید. اگر تماس مناسبی داشته باشید، بخواهید در لینکدین با شما در ارتباط باشند.

  1. از مشتریان خوشحال بخواهید ارجاع دهند

ارجاعات اغلب مؤثرترین راه برای ایجاد فروش بیشتر نسبت به روش‌های دیگر است. برای به دست آوردن ارجاع از مشتریان راضی، ابتدا بررسی کنید و سپس اطمینان حاصل کنید که مشتری از خدمات خود راضی است. سپس، یک مکالمه سریع با مشتری ترتیب دهید. از آن‌ها برای معامله تشکر کنید و از آن‌ها بخواهید که ارجاع دهند. اگر بتوانند ارجاع دهند، یک ایمیل معرفی ایجاد کنید.

مقاله بازاریابی   تقویت فروش با سیستم تلفن

 

مقالات پیشنهادی
مشتری محوری

 

حتماً از مشتری ارجاع دهنده بعداً تشکر کنید. احتمالاً یک هدیه کوچک هم ارائه خواهید داد.

  1. بازبینی فرصت‌های از دست رفته برای فهمیدن این که آیا مشتری احتمالی آماده خرید است

حتی اگر یک معامله را قبلاً از دست داده‌اید، فرصت برای همیشه از بین نرفته است. به صورت دوره‌ای فرصت‌های قبلی را بررسی کنید تا دریابید که وضعیت آن‌ها تغییر یافته است یا نه. ارتباطات را شخصی‌سازی کنید و اطلاعات مفیدی را فراهم کنید تا این که به تعاملات خود ارزش واقعی اضافه کنید.

منبع مقاله چگونه فروش بیشتری ایجاد کنیم : closeriq

5/5 (1 نظر)
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *