آژانس بازاریابی دیجیتال

آژانس بازاریابی دیجیتال

آژانس بازاریابی دیجیتال

یک آژانس بازاریابی دیجیتال چگونه مشتری جذب می کند ؟

هیچ چیز شگفت انگیز در جهان به عنوان اینکه رئیس خود تان باشید ،  وجود ندارد . این موضوع مجموعه ای از ریسک  تجاری و خطرات را به همراه می آورد. در حالی که هیچ کس به شما پاسخ نمی دهد و هیچ کس نمی آید که رویاهای شیرین خود را به کابوس هایی که با چهره های هدف ناپدید شده پر شده باشد، وظایف بی شماری است که باید انجام دهید، در طول روز، روز به روز، از آن لذت ببرید. چنین برنامه ای حیرت انگیز نیز بدان معنی است که پیدا کردن زمان برای رشد کسب و کار شما با پیدا کردن مشتریان جدید دشوار است.

اهمیت مشتریان جدید را نمی توان بیش از حد نادیده گرفت. آنها نیروی زندگی یک کسب و کار هستند، زیرا مشتریان جدید فروش را افزایش می دهند، درآمد بیشتری را افزایش می دهند و منجر به افزایش بیشتر مشتری می شوند. اما پیدا کردن مشتریان بالقوه جدید، تبدیل آنها به مشتریان موجود و حفظ وفادار به کسب و کار شما، یک وظیفه سنگین است که نیاز به یک ترکیب ایده آل از استراتژی بازاریابی، کار و صبر و تحمل است.

مقاله بازاریابی   فروشگاه اینترنتی
بهتر است بدانید که :

در دنیای امروز هر استراتژی بازاریابی بدون بازاریابی دیجیتالی کامل نیست و استراتژی بازاریابی دیجیتال مناسب برای جذب مشتریان جدید بسیار مفید است. اما این نیز کار سختی است چرا که  پیدا کردن راه حل های مناسب نرم افزار برای اندازه گیری، جمع آوری و تجزیه و تحلیل داده های جمع آوری شده برای طراحی یک برنامه به منظور افزایش فروش محصولات و خدمات  بسیار دشوار است.

خوشبختانه، شما مجبور نیستید در مورد این چیزها دیگر نگران باشید، زیرا تعداد بیشتری از کسب و کارها خود را به سازمان های بازاریابی دیجیتال می رسانند که هدف آنها به طور موثر مدیریت استراتژی بازاریابی دیجیتال است.

گرچه این به معنای هزینه های بیشتر است ، اما قراردادن یک آژانس بازاریابی دیجیتال باید بیشتر یک سرمایه گذاری است تا هزینه ، زیرا تولید بازدهی بیشتری را نسبت به هزینه هایی که ادعا می شود ،دارد.

علاوه بر این، استخدام یک سازمان در موارد بسیاری ارزان تر از هزینه های مربوط به مدیریت بازاریابی دیجیتال است. از همه مهمتر، این کار باعث آسودگی خیال شما خواهد شد تا بتوانید کسب و کار خود را با کمترین نگرانی ادامه دهید.

مقاله بازاریابی   بازاریابی محتوا و کسب و کار اینترنتی

 

پاورپوینت بازاریابی

 

آموزش بازاریابی دیجیتال

 

آژانس بازاریابی دیجیتال چگونه مشتری جذب می کند ؟

     1) سئو

     2) رسانه های اجتماعی

     3) مدیریت کمپین ها

     4) ادغام بستر های نرم افزاری

     5) پیشنهاد استراتژی یا استراتژی ها

آژانس بازاریابی دیجیتال

آژانس بازاریابی دیجیتال

آژانس بازاریابی دیجیتال چگونه مشتری جذب می کند ؟

1) سئو

سئو یا بهینه سازی موتور جستجو یا جستجوگرها شامل استفاده از تکنیک هایی است که اطمینان حاصل کنند که وب سایت شما در بالای نتایج جستجو قرار می گیرد. یک شرکت بازاریابی دیجیتال بهینه سازی محتوای شما را انجام می دهد تا اطمینان حاصل شود که این لیست سازگار با یک روند به منظور پایدار کردن سئو است.

بسیاری از آژانس های بازاریابی دیجیتال حتی برای مشتریان خود محتوایی ایجاد می کنند که مربوط به محصولات و خدماتی هستند که آنها ارائه می دهند اما بهینه شده اند تا عملکرد بهتر در لیست نتایج جستجو نشان دهند. چنین محتویاتی غالبا غنی از کلمات کلیدی است و پسوندهای پرورش دهنده برای اطمینان از حداکثر تعامل با مشتری است. چنین آژانس هایی همچنین مراقبت می کنند تا اطمینان حاصل شود که تمام محتوای دیجیتال شما به صورت منظم به روز می شود.

مقاله بازاریابی   دیجیتالی سازی - تعریف، انواع و مزایای دیجیتالی شدن / دیجیتالی سازی

2) رسانه های اجتماعی

بر اساس آمار، بیش از 70٪ از مشتریان اهداف خرید خود را بر اساس بررسی و ارجاع در رسانه های اجتماعی طراحی می کنند.

یک آژانس بازاریابی دیجیتال نه تنها محتوای آنلاین خود را از طریق پست های رسانه های اجتماعی هدفمند در گروه های خاص مصرف کننده ارتقاء می دهد، بلکه همچنین تأثیرات رسانه های اجتماعی را شناسایی و روابط خود را با آنها برقرار می کند تا از رشد نامحدود نام تجاری خود اطمینان حاصل شود. آنها در ارتقاء از طریق انتخاب درست افراد اقدام می کنند.

نکتهبازاریابی

متاسفانه در ایران ، بسیاری از آژانس های بازاریابی دیجیتال با استفاده از روشهای نامناسب در رسانه های اجتماعی  مانند ایجاد فالوورهای فیک اقدام به ارائه خدمات می کنند. دقت داشته باشید در بعضی صنایع رسانه های اجتماعی خاص استفاده می گردد ، و نیازی نیست حتما انبوهی از فالوورها در صفحه شما عضو باشند. هدف یک آژانس بازاریابی دیجیتال بایتسی جذب بازار هدف مشتری باشد نه جذب مشتریان انبوه ان هم از نوع جعلی .

مقاله بازاریابی   بازاریابی محتوا

3) مدیریت کمپین ها

مهم این است که مشتریان جدید را شناسایی کنید تا بازارهایی را که میخواهید به دست بیاورید و ابزارهای استفاده از چنین دسترسی جدیدی را پیدا کنید. یک آژانس بازاریابی دیجیتال از همه این موارد برای شما مراقبت می کنند زیرا آنها نرم افزار، ابزار و تخصص لازم را برای شناسایی بازارهای بالقوه هدف و ارزیابی مناسب بودن آن را برای ارتقاء نام تجاری خود دارند.

بخشی جدایی ناپذیر از این فرآیند ، خریداران شخصی مناسب برای محصول یا خدمات شما و سپس توسعه بازار برای ورود محصول یا خدمات تان می باشد. آنها همچنین یک کمپین تبلیغاتی مناسب را برای هر بازار هدفمند طراحی خواهند کرد که تصویر نام تجاری را تقویت می کند و آگاهی نام تجاری را در ذهن مشتریان بالقوه شناسایی می کند.

 

مقالات بازاریابی

 

اقتصاد دیجیتالى

 

4) ادغام بستر های نرم افزاری

بازاریابی دیجیتال مستلزم استفاده از سیستم عامل های مختلف برای افزایش میزان دسترسی و تنوع شما از نظر مشتریان جدید می باشد. با این حال، با گذشت زمان، ممکن است مدیریت این سیستم عامل های متفرقه و استراتژی بازاریابی دیجیتال دشوار به نظر برسد.

مقاله بازاریابی   بازاریابی OMNI – CHANNEL

این جایی است که شرکت های بازاریابی دیجیتال با سیستم عامل های مختلف و متفاوت در یک استراتژی مشترک ادغام می کنند که همه حوزه هایی با وزن مناسب را بر اساس اهمیت نسبی پوشش می دهد. آنها با یکدیگر هم در سیستم عامل های داخلی و هم در کنار هم قرار می گیرند تا اطمینان حاصل شود که هر بخش کوچکی از استراتژی، متصل و در دسترس است . بنابراین برای شما بینش ارزشمند مورد نیاز برای تقویت بازاریابی تان فراهم می کند.

 5) پیشنهاد استراتژی یا استراتژی ها

یک آژانس بازاریابی دیجیتال حرفه ای  که کار خود را می داند ، درک می کند که مشتریانشان دقیقاً چه کاری انجام می دهند . این تنها بخش کوچکی از چارچوب کسب و کار گسترده ای است که شما برای کسب و کارتان در نظر دارید. مطمئنا تمام استراتژی شما با بازاریابی دیجیتال شروع نمی شود و پایان نمی یابد، بلکه بازاریابی دیجیتال جزئی از بخش های بسیاری است که کل استراتژی کسب و کار شما را تشکیل می دهد.

مقاله بازاریابی   بازاریابی محتوا و رسانه های اجتماعی

بنابراین، یک آژانس بازاریابی دیجیتال استراتژی بازاریابی دیجیتال را به گونه ای طراحی می کند که با استراتژی وسیع تر که شما و تیم شما طراحی کرده است، درگیر نباشد. این در داخل محیط  کسب و کار باقی می ماند و بخشی از قیف بازاریابی است که مردم را به پایگاه داده های کسب و کار شما به عنوان مشتریان ترسیم می کند.

مقالات بازاریابی

 

توضیحات محصول در تجارت الکترونیک

 

یک سازمان تخصصی اطمینان می دهد که هر استراتژی طراحی شده توسط آن، بخشی از یک کل بزرگتر است. این تضمین یکپارچگی در اقدامات، انسجام در برنامه ریزی و پیوستگی بینش برای کسب و کار است.

یک آژانس بازاریابی دیجیتال شما را به استراتژی های مشتری محور هدایت می کند که بازده سرمایه شما را افزایش می دهد و به شما در زمینه مشتری بینش بسیار وسیع تری از آنچه شما شروع کردید، می دهد. علاوه بر این، به شما این امکان را می دهد که به راحتی فکر کنید که تمام کارهای سختگیرانه ای که در شبکه انجام می شود – که به طور مستقیم از نظر شما سازنده است – در حال حاضر این کار توسط یک متخصص مراقبت می شود و شما می توانید بر روی اجرای استراتژی های کلیدی که بخش اصلی کسب و کار شما است ، تمرکز کنید.

مقالات بازاریابی

 

مقاله بازاریابی   چطور یک کسب و کار اینترنتی راه اندازی کنیم
چگونه می توانید یک مشاور رسانه اجتماعی شوید ؟

نکته بازاریابی در مورد آژانس بازاریابی دیجیتال

خوانندگان محترم بایستی دقت داشته باشند که یک شرکت یا آژانس بازاریابی دیجیتال تنها می تواند در این حوزه یعنی بازاریابی دیجیتال به کسب و کار شما کمک نماید. متاسفانه بسیاری از افراد از این شرکت ها حتی در مورد توسعه محصول ، توسعه بازاریابی و سایر موارد مرتبط با استراتژی های کلان مشاوره می گیرند .

نکات مهم در مورد انتخاب یک آژانس بازاریابی دیجیتال

  • در انتخاب آژانس های بازاریابی دیجیتال به موارد زیر دقت کنید :
  • نمونه کارها و پروژهای انجام شده
  • تماس با تعدادی از مشتریان این آژانس ها
  • تخصص ها و مهارتهای تیم یا تیم های بازاریابی دیجیتال
  • مشخص کردن بازه زمانی برای ملموس شدن نتایج و پرداخت بر اساس بازدهی
  • بررسی فعالیتهای دیجیتال مرتبط با خود این آژانس ها
5/5 (2 نظر)
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *