استراتژی سئو دم بلند

استراتژی سئو دم بلند

استراتژی سئو دم بلند – کلمات کلیدی دم بلند

مقدمه

یک استراتژی سئو بلند دم ، متشکل از کلمات کلیدی با دم بلند ، می تواند کمی گیج کننده باشد ،. اما می تواند یک تکنیک عالی سئو برای جذب بیننده در سایت باشد. وقتی در مورد استراتژی سئو بلند دم صحبت شده است ، می توان دو مورد از مهمترین مواردی را که می توان به آنها پرداخت ، اشاره کرد و اینها کلمات کلیدی با دم بلند و همچنین گزینه بازاریابی دم بلند است.

قبل از ادامه راهکارها ، درک اصطلاحات اساسی مهم است.

اصطلاحات اساسی در سئو دم دراز

اجرای استراتژی سئو دم بلند

اجرای استراتژی سئو دم بلند

یکی از اصلی ترین و مهمترین اصطلاحات این استراتژی کلمات کلیدی دم بلند است. به نظر شما چرا چنین کلمات کلیدی بسیار مؤثر و مفید هستند؟

یکی از مهمترین دلایل این است که آنها نسبت به کلمات کلیدی عمومی دارای رقابت کمتری هستند و همچنین می توانند نوع مناسبی از مخاطبان را هدف قرار دهند تا مبادلات بسیار بیشتر شود. اینها عمدتا عباراتی هستند که با ترکیب بیش از دو کلمه کلیدی ساخته می شوند.

مقاله بازاریابی   متخصص سئو

پس از ایده کلمات کلیدی با دم بلند ، درک مفهوم بازاریابی با دم بلند برای درک مناسب از اجرای استراتژی SEO Long Tail مهم است. چنین استراتژی بازاریابی در مورد شرکتهایی مانند آمازون و غیره بسیار متداول است.

چنین شرکت هایی به جای انتخاب یک محصول خاص برای نمایش ، محصولات زیادی را در کنار هم تبلیغ می کنند. این امر می تواند بر چندین بخش مشتری متمرکز شود و از این رو در معرض مخاطبان گسترده قرار گیرد.

وقتی محصولات در معرض چنین طیف گسترده ای قرار می گیرند ، البته احتمال خرید و فروش بیشتر نیز وجود دارد.

آموزش بازاریابی : آموزش بازاریابی دیجیتال

 

کلمات کلیدی با دم بلند پایه استراتژی سئو دم بلند هستند

ویژگی اصلی کلمات کلیدی با دم بلند ، ماهیت توصیفی آنها است. همچنین ، آنها ریسک کمتری دارند و همچنین با هزینه کمتری کار می کنند. اطمینان از احتمال بهتر تبدیل نیز توسط کلید واژه های دم بلند تضمین می شود.

طبق آمار اخیر ، بیش از 40٪ از ترافیک جستجو در وب از طریق کلمات کلیدی با دم بلند هدایت می شود.

بنابراین ، اگر شما به شدت با کلمات کلیدی با دم بلند همراه باشید ، استراتژی SEO شما با دم بلند ، مطمئناً نتیجه محور خواهد بود. به این ترتیب ، کسب و کار شما به بازدیدکنندگان باکیفیت و آماده انتخاب محصولات و خدمات شما می رسد.

مقالات بازاریابی : بهینه سازی نرخ تبدیل

وقتی از کسب و کارهای جدید و کوچک استفاده می شود ، آنها می توانند با قیمت گذاری بسیار مقرون به صرفه نتایج سریع تری به دست آورند.

مقاله بازاریابی   اندازه گیری چگالی یا تراکم کلمات کلیدی در سئو

به عنوان مثال ، اگر شما تولید کننده کفش ورزشی زنانه هستید و کلمه کلیدی “کفش زنانه” را هدف قرار داده اید ، ممکن است سال ها و منابع زیادی را صرف کنید تا نتیجه مورد انتظار را بدست آورید ، اما اگر از کلید واژه دم بلند استفاده می کنید ، کفش ورزشی آدیداس برای زنان ، به زودی و طی یک هفته نتیجه خواهد داد.

  • کمتر محبوب
  • کمتر رقابتی
  • حجم جستجوی پایین
کلمات کلیدی دم بلند

کلمات کلیدی دم بلند

چنین مجموعه ویژگی های قدرتمند کلمات کلیدی با دم بلند باعث می شود استراتژی SEO Long Tail به شدت نرخ تبدیل بالایی داشته باشد .

بگذارید اکنون فاکتورهای اصلی یک استراتژی سئو دم بلند – را درک کنیم-

اجرای استراتژی سئو دم بلند

اکنون نوبت به اجرای استراتژی بازاریابی با عناصر سئو دم بلند به روشی مناسب است. چندین نکته در این رابطه قابل توجه است.

خوب تحقیق کنید

البته یکی از مهمترین راهبردها تحقیق خوب است. برای درک نیازهای مختلف مشتریان فعلی و سلایق آنها حتماً بازار را از نزدیک مطالعه کنید.

اگر محصولی را ارائه می دهید که از روند خارج باشد ، هیچ الزامی ندارد که توجه زیادی به آن کنید. از این رو ، کسب دانش صحیح در مورد روند فعلی بازار و مشتریان بسیار حائز اهمیت است.

رقبا را بررسی کنید

اگر در بازار کاملاً رقابتی قرار دارید ، ایده آل است رقیبانی که از کلمات کلیدی دم بلند استفاده می کنند ، را در نظر بگیرید. امروزه بسیاری از مارک های موفق از چنین کلید واژه هایی با دم بلند در هر جایی استفاده می کنند.

یافتن کلمات کلیدی اصلی

قبل از پیدا کردن بهترین کلمات کلیدی دم بلند برای استراتژی Long Tail SEO ، مهم است که از کلمات کلیدی اصلی که می تواند پایه و اساس استراتژی کمپین تبلیغاتی تان است استفاده کنید. کلمات کلیدی با دم بلند فقط نسخه های توصیفی کلمات کلیدی اصلی هستند.

مقاله بازاریابی   جستجوی محلی گوگل

کلمات کلیدی اصلی شما حول سه کلمه یا کمتر می چرخد. آنها از رقابت متوسط تا زیاد برخوردار هستند ، به علاوه ، آنها همچنین از بیش از 200 جستجو ماهانه در Google Keyword Planner به صورت میانگین برخوردار هستند. کلمات کلیدی اصلی همچنین باید بیش از 200 جستجوی ارگانیک در SEMRush بطور متوسط داشته باشند.

همچنین باید رقبای شما را نیز در کلمات کلیدی هدف قرار دهند.

ابزاری که می تواند به یافتن کلمات کلیدی اصلی مناسب برای تجارت شما کمک کند–

  • Google Keyword Planner
  • SEMRush
  • Accuranker
  • KeywordTool
  • Google Trends

نهایی کردن 5 تا 10 کلمه کلیدی اصلی برای کسب و کار شما باعث کاهش هزینه استراتژی سئو بلند مدت خواهد شد ، زیرا می توانید بهترین کلید واژه های دم بلند را پیدا کنید.

مقالات بازاریابی : هشتگ چیست – چطور می توان از هشتگ در فیس بوک و اینستاگرام استفاده کرد

 

از کلمات کلیدی دم بلند مرتبط مطلع شوید

پس از به دست آوردن کلید واژه های اصلی خود ، می توانید به راحتی بهترین کلمات کلیدی با دم بلند را برای خود پیدا کنید. ابزارهای فوق نیز در این امر به شما کمک می کنند. اگر کلمه کلیدی اصلی شما “کفش ورزشی” است ، پس کلید واژه های دم بلند شما می تواند کفشهای ورزشی نایک برای مردان ، کفشهای ورزشی مردانه برای دویدن ، کفشهای ورزشی زنانه آدیداس و غیره باشد.

مقاله بازاریابی   راهکارهای بازاریابی اینترنتی برای کسب و کار اینترنتی - سئو

کلمات کلیدی دم بلند باید از حجم جستجوی کم و متوسط برخوردار باشد. آنها به شما كمك می كنند تا به راحتی رتبه بندی كنید و ترافیك را در مسیر افزایش بازدید سایت تان هدایت نمایید. موارد کلیدی در مورد چنین کلمات کلیدی با دم بلند که باید به آنها توجه کنید –

  • سه یا بیشتر از سه کلمه
  • رقابت کم یا متوسط در صنعت مرتبط
  • کمتر از 100 جستجو ماهانه در Google Keyword Planner
  • کمتر از 150 جستجوی ارگانیک در SEMRush
  • یک یا چند رقیب همان کلمات کلیدی را هدف قرار می دهند

یافتن کلمات کلیدی که بهترین نرخ بازگشت سرمایه را ارائه می دهند

شما باید آن دسته از کلمات کلیدی را پیدا کنید که یک پایگاه مشتری قدرتمند را برای شما ایجاد می کنند. چرخه تبدیل شدن به مشتری از جستجوگر دم بلند شروع می شود و سپس منجر به مشتری بالقوه و سرانجام مشتری بالفعل می گردد.

به همین دلیل است ؛ شما باید کلمات کلیدی را در نظر بگیرید که مشتریان را برای شما تضمین می کند. همچنین شما می توانید هزینه خرید مشتری و ارزش طول عمر مشتری را پیگیری کنید تا استراتژی سئو دم بلند شما موثرتر باشد.

ارزیابی مؤثر از محتوا را که با کلمات کلیدی دم بلند بهینه شده است انجام دهید

برای در نظر گرفتن چنین ارزیابی ، شما باید به انواع معیارها در نرخ جستجو ، میزان دسترسی اجتماعی ، زمان ماندن در صفحه ، و لینکهای ورودی را مد نظر قرار دهید. اگر بازدید کنندگان شما ظرف 4 ثانیه صفحه را ترک کنند ، پس مطمئناً محتوا برای آنها مفید نبوده است.

مقاله بازاریابی   شرکت / مشاور سئو : خدمات ، انتخاب ، وظایف ، هزینه و انجام سئو وب سایت

بنابراین ، گنجاندن چنین ارزیابی در استراتژی SEO Long Tail باعث افزایش موفقیت شما خواهد شد.

هدفمند کردن اصطلاحات دم بلند مشابه

هنگامی که کلمات کلیدی مناسب دم  بلندی را پیدا کردید که از ترافیک ، ایجاد و تبدیل محتوای شما اطمینان می یابد ، استفاده از اصطلاحات مشابه در سایر کمپین های خود مهم است.

به عنوان مثال ، اگر با کلمه کلیدی “بهترین لباس مهمانی برای بچه ها” استفاده می کنید ، “همچنین می توانید” بهترین لباس برای کودکان را امتحان کنید. ” این می تواند یک استراتژی موثر SEO بلند مدت برای شما باشد.

ایجاد جوامع

سئو دم دراز

سئو دم دراز

یکی از بهترین تحقیقاتی که برای استراتژی سئو دم دراز انجام شده است ایجاد جوامع است. گفته شده است که ایجاد جوامع می تواند به شما اطلاع دهد که در بازار فعلی چه می گذرد و می تواند در شناسایی مشتریان واقعی به شما کمک کند.

اجازه دادن به اعضا در مورد موضوعات مختلف می تواند به شما در آگاهی از علایق و سلایق آنها کمک کند تا بتوانید بدانید که دقیقاً چه چیزی برای ارائه در مقابل مشتری دارید .

از ابزارها استفاده کنید

اگر در مورد اینکه چه نوع کلمات کلیدی دم بلند می توانید ایجاد کنید ، گیج و سر در گم هستید ، یکی از بهترین راهها استفاده از ابزارهاست. ابزارهای زیادی به صورت آنلاین موجود است که می توانید از آنها استفاده کنید.

شما فقط باید یک کلمه کلیدی عمومی مانند محصولی را که مایل به تبلیغ آن هستید وارد کنید و ابزارها با گزینه های مختلفی از کلید واژه های دم بلند برای شما خروجی ایجاد می کنند . همچنین می توانید از سایر ابزارها برای بررسی رتبه بندی این کلمات کلیدی استفاده کنید.

مقاله بازاریابی   بازاریابی سئو : تعریف ، نیاز ، انواع مختلف سئو مارکتینگ داخلی و خارجی

از کلمات کلیدی زیادی استفاده کنید

این درست است که جمع کردن مطالب شما با چندین کلمه کلیدی می تواند به تأثیرات منفی منجر شود. اما از طرف دیگر ، اگر به روش صحیح انجام شود ، می تواند نتایج بسیار خوبی نیز به بار آورد.

اگر بیش از دو محصول را برای بازاریابی دم بلند تبلیغ می کنید ، می توانید از کلمات کلیدی جداگانه برای همه آن محصولات استفاده کنید ، و مطمئناً می تواند یکی از استراتژی های سئو دم بلند باشد.

استفاده درست از شبکه های اجتماعی

هیچ چیز نمی تواند بهتر از استفاده از سکوهای اجتماعی امروز باشد.

مطالب خود را با کلمات کلیدی دم بلند در بسترهای مختلف اجتماعی مانند فیس بوک ، توییتر و غیره تبلیغ کنید و به دلیل اینکه در معرض مخاطبان گسترده ای در خارج قرار خواهید گرفت ، می توانید دیدگاههای عظیمی کسب کنید.

استفاده از هشتگ ها

نکته مهم دیگری که می تواند در حین اشتراک مطالب شما در یک سایت اجتماعی به وجود آورد ، استفاده از هشتگ ها است. استفاده از هشتگ در حال حاضر بسیار پرطرفدار است و بسیار خوب است که فوراً با بخش خاصی از مخاطبان ارتباط برقرار کنید.

این باعث می شود محتوای شما ویروسی شود ، و از این رو وقتی کلمات کلیدی دم بلند شما به مخاطبان عظیمی می رسد ، حتی افرادی که زیاد به آن توجه نمی کنند نیز می توانند در بعضی مواقع علاقه مند شوند.

پیشنهاد مزایا

همه عاشق مزیت اضافی برای یک محصول هستند. از این استراتژی استفاده کنید. هنگامی که در حال ایجاد یک کلمه کلیدی دم بلند برای یک محصول هستید ، همراه با توضیحات ، از مزایای خاصی مانند محدوده قیمت آن نیز استفاده کنید. یکی از نمونه های آن می توان به “کمربند چرمی قهوه ای زیر قیمت فلان” اشاره کرد.

مقاله بازاریابی   هشتگ چیست

بنابراین ، در این روش ، هنگامی که فردی به دنبال کمربند چرمی قهوه ای در زیر دامنه قیمت می باشد، به راحتی مورد هدف قرار می گیرد و نرخ تبدیل چنین مخاطبانی بسیار زیاد است.

آزمایش کنید

هنگامی که از گزینه هایی از قبیل تبلیغات فیس بوک کمک می کنید ، یکی از بهترین راه ها برای تست تبلیغ خود است. در حالی که در حال قرار دادن مطالب با کلمات کلیدی دم بلند هستید ، می توانید تست کنید تا دو یا سه کلمه کلیدی از این دست را بررسی کنید و به کدی برسید که بتواند نتایج خوبی را برای شما به همراه داشته باشد.

خلاقانه فکر کنید

گفته می شود که تمام تکنیک های فوق می توانند گزینه استراتژی سئو دم بلند باشند. اما یکی از مهمترین آنها که می تواند یک بازی خلاق با ایده های جدید باشد.

وقتی از یک کلمه کلیدی دم بلند استفاده می کنید ، محتوا یا تبلیغی را ایجاد کنید که جالب باشد و مطمئناً توجه مشتریان هدفمند و سایر مخاطبان را نیز جلب خواهد کرد.

کلام آخر

بنابراین ، اینها برخی از نکات جالب برای موفقیت استراتژی سئو دم بلند بود.

سئو بلند دم چیزی است که با اطمینان از رتبه بندی بهتر در SERP ها ، موفقیت بزرگی در کمپین های بازاریابی ارائه می دهد. فقط این است که شما باید از راهکارهای صحیح استفاده کنید و بدانید که موفق خواهید شد.

منبع : marketing91

5/5 (1 نظر)
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *