کمپین پایداری کوکاکولا

کمپین پایداری کوکاکولا

 کمپین پایداری کوکاکولا

کمپین پایداری کوکاکولا : 

کوکاکولا اولین کمپین پایداری را برای ترویج بازیافت پلاستیک راه اندازی نمود.

کوکاکولا کمپینی چند میلیون پوندی را برای تشویق مصرف کنندگان به منظور بازیافت بطری های پلاستیکی خود راه اندازی کرده است. که این کمپین بازاریابی جزء اولین کمپین های بزرگ زیست محیطی در بریتانیا محسوب می گردد.

داستان کمپین پایداری کوکاکولا

کمپین پایداری کوکاکولا

کمپین پایداری کوکاکولا

کمپین داستان عشقLove Story ، که توسط Ogilvy and Mather Berlin ایجاد شده، داستان دو بطری که یکی فانتا (Fanta) و دیگری کک رژیمی (Coke Zero Sugar) است. را روایت می کند که عاشق هم می شوند و دوباره و دوباره هم دیگر را ملاقات می کنند. چرا که دوباره به چرخه بطریهای جدید باز می گردند. این فیلم با صدای بلند به پایان می رسد و مردم را تشویق می کند تا بطری هایی از برند کوکاکولا (Coca-Cola) مانند Sprite، Fanta و Cock را به چرخه بازیافت بسپارند.

مقاله بازاریابی   بازاریابی و فروش هوندا

نظر کوکاکولا در مورد این کمپین بازاریابی

Aedamar Howlett ، مدیر بازاریابی کوکاکولا در بریتانیا، می گوید: زیبایی داستان عشق در این است که به مردم یادآوری می کند که بسته بندی های ما ازشمند هستند. چرا که بارها و بارها می توان آنها را بسته بندی نمود. تمام بسته بندی های کوکاکولا 100% قابل بازیافت هستند. و بسیاری از آنها از مدتها پیش تا کنون بوده اند.

مدیر بازاریابی کوکاکولا، همچنین ادامه می دهد که :

کمپین چند میلیون پوندی نشان می دهد که چقدر تشویق مردم به بازیافت جدی است.

هدف از تبلیغات در حقیقت افزایش آگاهی در مورد بطری های پلاستیکی کوکاکولا است. که افراد بدانند این بطری ها قابل بازیافت و استفاده مجدد هستند. این هدف در قلب کمپین کوکاکولا قرار دارد، فیلم این کمپین بازاریابی توسط Lucy Barry هنرمند برلینی ساخته شده است. که در آن از بیش از 1500 بطری پلاستیکی استفاده شده است.

مقاله بازاریابی   استراتژی های بازاریابی نوآورانه برای یک اقتصاد دشوار

این کمپین بازاریابی ، بزرگترین کمپین ارتباطات کوکاکولا با مصرف کننده در زمین هبازیافت است و بخشی از آن به استراتژی جدید بسته بندی زیست محیطی مرتبط است.

اهداف کمپین پایداری کوکاکولا

این کمپین در اویل ماه جاری (جولای 2017) راه اندازی شده و هدف آن بازیابی تمام بسته بندی های کوکاکولا است . همچنین از دیگر اهداف این کمپین پایداری کوکاکولا افزایش استفاده از بطری های پلاستیکی قابل بازیافت از 25% نرخ جاری به 50% تا سال 2020 می باشد.

 

5/5 (1 نظر)
1 پاسخ
  1. رضا
    رضا گفته:

    هر چند موضوعات زیست محیطی در دستور کار بسیاری از برندها قرار داره اما اه نظرم بیشتر به منظور ایجاد یه وجهه است تا یه رسالت.

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *